Umělé vánoční stromky

Vánoční stromek s barevnými světelnými efekty

Hledáte vhodný stromek, který se hodí do malého prostoru? Chcete menší vánoční stromek, jenž umocní jedinečnou atmosféru? Něco více než jen zkrátka stromeček v klasickém provedení? Vánoční stromeček s optickými vlákny mající 9 světelných efektů učaruje vás i každou příchozí návštěvu. Navodí jedinečné kouzlo a neopakovatelnou vánoční atmosféru. Buďte originální a pořiďte si tento skvostný vánoční doplněk. Neujde ničí pozornosti. Neomrzí ani po letech. Nadchne každou vánoční sezónu.

Cena v době recenze: 620 Kč

Umělý stromek jedle 180 cm se stojanem

Řešíte volbu vánočního stromku? Dáváte přednost ekologičtější variantě? Pokud chcete stromek, který na rozdíl od pravého skýtá řadu výhod a je nerozeznatelný od pravého, pak oceníte tuto krásnou jedli. Umělý vánoční stromek jedle o výšce 180 cm je včetně praktického a nezbytného stojanu. Jedním nákupem máte tak vše potřebné a vystaráno na mnoho let dopředu. Krásná jedle je pěkně hustá a o to více krásněji vypadá. Stačí jen upevnit do stojanu, který je součástí a nazdobit. Pak už si můžete tuto krásnou jedličku užívat nejen po celý advent, ale klidně i celý leden.

Cena v době recenze: 799 Kč

Vánoční stromek borovice v přírodním vzhledu o výšce 220 cm

Vánoční stromek borovice o výšce 220 cm je už pořádný element do vašeho interiéru, který se rázem stane centrem pozornosti. Oživí místnost a navodí tu pravou vánoční atmosféru. Krásný stromek, který je zcela nerozeznatelný od přírodní borovice. Jen má tu výhodu, že vám poslouží i následující sezóny, nedělá nepořádek, protože jeho jehličí neopadává a můžete si jej tak dopřát i po delší dobu. Součástí je i praktický stojan. I zde je další výhoda, že nemusíte nikterak hlídat a dolévat vodu, veškeré starosti s péčí zde odpadají. V tomto případě si skutečně jen vychutnáváte krásu této borovice, která je pěkně hustá a vypadá jak skutečná.

Cena v době recenze: 1 990 Kč

Umělý stromek bílá borovice 150 m

Pokud chcete neobvyklý stromek a k tomu ještě ušetřit, pak tento stojí za pořízení. Stromek bílá borovice o výšce 150 cm je vhodný do bytu, rodinných domků, ale také do kancelářských prostor, do školek, škol apod. Tento sněhobílý stromek je zcela nerozeznatelný od pravého. Má však tu výhodu, že neopadává, a tak pod ním není nepořádek a můžete se kochat jeho krásou i po delší dobu. Záleží jen na vás, kdy jej odstrojíte a uložíte na další sezónu.

Cena v době recenze: 799 Kč

Umělý stromek borovice 250 cm vysoká borovice

Vánoční stromek Borovice Diana o výšce 250 cm oslní krásou a nepoznáte, že se jedná o umělý typ. Stromek, který vypadá jako skutečná borovice a konce větviček má dokonce zasněžené. Výhodou je, že tento stromek využijete i v další sezóně. Máte jej na dlouhou dobu. Stejně tak nemusíte stále hlídat a dolévat vodu do stojanu. A co hlavní, co ocení hlavně ženy, že stromek nedělá nepořádek, neopadává. Tento stromek drží svou krásu stále, a tak si jej můžete užít i klidně po delší čas.

Vánoční stromeček borovice kašmír mix 180 cm

Nádherný umělý strom borovice kašmír je ozdobou sám o sobě. Nemusíte ho už nijak extra šperkovat, i tak bude vypadat slavnostně. Postačí pár vkusných ozdob a třeba i světelný řetěz. S výškou 180 cm a bohatě rozkošatělými větvemi se stane dominantou místnosti. Od pravé borovice je téměř k nerozeznání, přináší mnohé benefity a ušetří vám práci. Neopadává, skvěle pasuje do přiloženého stojanu, vypadá stále stejně pěkně a nevadí mu, když doma pořádně zatopíte.

Cena v době recenze: 2 179 Kč

180 cm vysoký bílý umělý vánoční strom s třpytivým efektem

Pohádkové Vánoce se neobejdou bez stromečku. Jaký zvolit? Smrček, borovičku, jedličku? Živý, nebo umělý? Pokud vás už nebaví každý rok stromek shánět, upevňovat složitě do stojánku a doufat, že zůstane stabilní, řešením je strom umělý. Ten se třpytivým zasněženým efektem a výškou 180 cm vám váš sen o klidných a malebných Vánocích bez starostí okolo stromečku dokáže splnit.

Cena v době recenze: 1 592 Kč

Umělý stromeček – Smrk Sherwood – 210 cm

Mít na Vánoce umělý strom už dávno není žádná ostuda. Naopak: kromě realisticky vypadajícího stromečku získáte i další benefity. Odpadne vám odklízení všudypřítomného jehličí, úprava kmene do stojánku i samotné shánění stromku. Umělý smrk Sherwood splní vaše sny o dokonalém vánočním stromu bez práce. Jen ho vyndáte před Štědrým dnem z krabice, upravíte větvičky k vaší spokojenosti a můžete začít se zdobením.

Cena v době recenze: 2 990 Kč

Levný umělý vánoční stromek 120 cm – 200 větviček

Cenově dostupný umělý stromeček pěkného vzhledu a menší výšky? Tento je vysoký 120 cm, má sytě zelenou barvu, je bohatě větvený a po nazdobení ho téměř nerozeznáte od opravdového. Nebojte se umělého vánočního stromu, přinese vám domů spoustu výhod a po mnoho Vánoc za sebou zbaví některých starostí. Třeba těch se sháněním toho pravého stromku před svátky, s úpravou do stojánku i s neustálým odklízením spadaného jehličí.

Cena v době recenze: 499 Kč

Vánoční stromeček borovice douglas 185 cm

Borovice douglaska je skvělou volbou pro vánoční stromeček. Líbilo by se vám mít ji každý rok doma nazdobenou bez shánění stromečku a jeho dopravy domů? Umělý vánoční strom borovice douglas vám vaše přání hravě splní. Měří na výšku 185 cm, je tedy tak akorát velký, aby po nazdobení vdechl domovu tu pravou sváteční atmosféru. Od živé borovice je k nerozeznání. Má bohaté a košaté větvoví, jen snad trochu měkčí a delší jehličí. To rozhodně není na škodu.

Cena v době recenze: 2 339 Kč

Umělý vánoční stromek se šiškami – 150 cm

Hledáte originální umělý vánoční stromeček? Tento je vysoký 150 cm, má pěknou tmavě zelenou barvu s efektem zasněžení a nechybí mu ani šišky. Imituje jedli, není ani příliš velký, ani malý, zkrátka pohádkový stromeček tak akorát velký. Na první pohled ho nerozeznáte od opravdového, nejde o žádný kýč. Už si ho jen dozdobíte podle vlastního vkusu.

Cena v době recenze: 627 Kč

Umělý stromeček – Borovice Kašmír – 240 cm

Máte rádi na Vánoce vysoký strom? Netrváte na stromečku živém? Velká umělá borovice skvěle nahradí klasický vánoční stromeček a zbaví vás některých starostí. K těm patří už samotné shánění stromku, jeho usazování do stojanu a všudypřítomné opadané jehličí. Stromek Borovice Kašmír je vysoký 240 cm a tvoří jej 906 větví. Jeho součástí je i stabilní kovový stojan.

Cena v době recenze: 5 990 Kč

Bílý umělý vánoční stromek Borovice 150 cm

Toužíte po bílých Vánocích? Ať už to se sněhem na svátky vyjde, nebo ne, bílý vánoční stromeček vám „ladovskou“ zimu trochu přiblíží. A v teple vašeho domova. Umělý stromek znamená mnohem méně práce a starostí se sháněním, nečeká vás odklízení jehličí ani strach o to, že v teple brzy opadá.

Cena v době recenze: 699 Kč

Vánoční stromeček dekorovaný stříbrný 30 cm

Drobnější vánoční dekorace doladí sváteční interiér k dokonalosti. Kromě velkého vánočního stromu si domov ozvláštněte i malým dekorovaným stromečkem ve stříbrné barvě. Je už nazdobený, takže mu pouze najdete to správné místo. A hodí se do každé místnosti. Tato odolná plastová dekorace vám vydrží mnoho Vánoc. Vyzdobte si stromečky celý dům!

Cena v době recenze: 149 Kč

Umělý vánoční strom – tmavě zelený, 1,20 m

Tmavě zelený vánoční stromeček vám pomůže přichystat pohádkové vánoce bez opadaného jehličí a složitého shánění toho „pravého“ stromu. Je téměř k nerozeznání od živého a vytvoříte díky němu pravou sváteční atmosféru. Nazdobte si jej podle libosti klasickými i méně tradičními ozdobami a vánočními světelnými řetězy.

Cena v době recenze: 349 Kč

Umělý vánoční stromek borovice – 180 cm

Vánoční stromek borovice – 180 cm vysoký se vyznačuje světle zelenými větvičkami, které dodávají stromku přirozenost a svěžest. Doplněný jakoukoliv barvou vánočních ozdob vypadá skvěle.

Cena v době recenze: 849 Kč

Umělý stromek jedle 120 cm v přírodním vzhledu

Přírodní vzhled jedle vytvoří ve vaší domácnosti o těchto Vánocích nezapomenutelnou vánoční atmosféru. Zapomeňte na veškeré starosti kolem živého stromečku. Průměr stromku 600 – 700 mm, lze upravit podle vaší potřeby.

Cena v době recenze: 872 Kč

Malý vánoční stromek s osvětlením

Vánoční stromek s osvětlením je vhodnou dekorací i do malého prostoru. Malý praktický umělý vánoční stromek s osvětlením zkrášlí každý interiér. Stromek je doplněn také o 20 světýlek.

Umělý zasněžený stromek se šiškami

Umělý vánoční stromek 180 cm – se sněhem a šiškami včetně kovového stojanu ideální jako adventní a vánoční dekorace. Stromeček může posloužit jako vánoční nebo coby dekorativní prvek.

Cena v době recenze: 760 Kč

Stromek borovice 150 cm vysoký se šiškami

Amelia Home stromek borovice o výšce 150 cm zdobený šiškami vypadá jako opravdový, a hlavně pod ním nemusíte každý den uklízet hromady opadaného jehličí. Jednotlivá patra má rostlá blízko nad sebou, což zajišťuje dostatečnou hustotu. Součástí stromku je stojánek.

Cena v době recenze: 1 999 Kč

Také zdobíte vánoční stromeček o dost dřív než na Štědrý den? V tom případě určitě preferujete umělé vánoční stromky, které neopadávají a vydrží opravdu hodně. Jejich cena je navíc přijatelnější než stromečků živých, a kromě toho si můžete vybrat i stromeček v různých barevných variacích. V poslední době jsou velice populární mimo klasických zelených stromků i umělé stromečky se zasněženým efektem, šiškami nebo s pozlacenými větvičkami. Další netradiční, ale velmi originální umělé stromky, mají růžovou nebo bílou barvu. Tyto stromky se budou líbit především dámám, avšak pokud jej nazdobíte decentně a zasadíte do minimalisticky zařízeného pokoje, jistě upoutají i pány.

Vybrat si také můžete z různých velikostí umělých stromků. Dnešní trh je opravdu rozmanitý a široký. Umělé vánoční stromky jsou navíc tak dokonale řešené, že byste nepoznali rozdíl od skutečného.