Umělý vánoční stromek smrk

Umělý vánoční stromek – různé varianty výšky

Umělý vánoční stromek KLAUS je zcela nerozeznatelný od „živého“. Ale na rozdíl od něj má své přednosti, pro které si vás získá a stojí za pořízení. Pořízením tak ušetříte čas i peníze. Odpadne každoroční shánění stromečku a neustále rostoucí ceny, které jsou zásahem do peněženky. Dále máte záruku, že tento umělý stromek zůstává po celou dobu krásně zelený, neopadá z něj jehličí, drží krásný tvar. Kolem stromku tak nehrozí nepořádek. Stromek je krásně rovný, hustý. Konce větviček mají ozdobné třpytky pro dokonalý sváteční efekt.

Cena v době recenze: 1 569 Kč

Vysoký umělý stromek smrk 185 cm

Vánoční stromeček v klasickém zeleném provedení je od pravého nerozeznatelný. Ale na rozdíl od něj skýtá řadu předností, pro které stojí za pořízení. Umělý vánoční stromek v dokonalé imitaci pravého, oceníte i za pár let. Mezi jeho přednosti patří pořizovací cena. Jedná se o ekologické a úsporné řešení. Stromek můžete použít znovu a znovu mnoho let. Mezi podstatné klady patří jeho nízká hmotnost a tím i snadná manipulace. Dále je to možnost, že lze stromek snadno složit a uskladnit. A v neposlední řadě, tento umělý stromek má pravidelný tvar, není křivý a o to lépe se bude vyjímat v každém interiéru.

Cena v době recenze: 379 Kč

Úzký umělý vánoční stromek 180 cm s bílým sněhem

Úzký umělý vánoční stromeček v zasněženém vzhledu navodí to pravé kouzlo Vánoc. A hlavně skýtá řadu předností. Nejen, že pod něj budete moci dát všechny dárky od samotného Ježíška. Úzký a 180 cm vysoký zelený stromek v zasněženém vzhledu je možné nechat v tomto přírodním provedení nebo eventuálně nazdobit a doladit svíčkami pro světelný efekt. Krásný stromek, který je na první pohled zcela nerozeznatelný od pravého navodí jedinečnou vánoční atmosféru, a to každým rokem. Nemusíte kupovat pravý stromek. Pořízením tohoto stromku ušetříte.

Cena v době recenze: 1 229 Kč

Zelený stromek s LED diodami a šiškami

Vánoční stromek se sklopnými větvemi a LED diodami je ideálním doplňkem do každého prostoru, kterému potřebujete vdechnout trochu vánoční atmosféry. Vánoční stromeček se šiškami půvabně oživí každou domácnost. Větve stromku jsou ke středové tyči připevněny pomocí sklápěcího systému. Větve tak v pantech automaticky zaujmou správnou pozici.

Cena v době recenze: 6 933 Kč

Kvalitní umělý vánoční stromek

Hledáte umělý vánoční stromeček, který bude k nerozeznání od živého a zároveň bude mít něco málo navíc? Pak je pro vás vánoční stromek Lemmy tím pravým! Stromek je hustý a jednotlivá patra na sebe perfektně navazují.

Cena v době recenze: 1 999 Kč

Umělý stromeček – Smrk Sherwood – 210 cm

Mít na Vánoce umělý strom už dávno není žádná ostuda. Naopak: kromě realisticky vypadajícího stromečku získáte i další benefity. Odpadne vám odklízení všudypřítomného jehličí, úprava kmene do stojánku i samotné shánění stromku. Umělý smrk Sherwood splní vaše sny o dokonalém vánočním stromu bez práce. Jen ho vyndáte před Štědrým dnem z krabice, upravíte větvičky k vaší spokojenosti a můžete začít se zdobením.

Cena v době recenze: 2 990 Kč